Lola - Nyttig glass och maskeraden hos Ella♥

Tjeeeeeena♥ 
Kom hem från Ellas maskerad för typ en timmen sedan och vi hade verkligen super kuuul! Träffade massa gamla vänner och vi lekte massa roliga lekar och åt god mat och snaks! 
 
De va ju kändis fest men jag kom verkligeninte på något så jag bara va mig själv:) Orkar inte visa vad jag hade på mig så aa..! 
 
Innan jag åkte gjorde jag en ''egen'' glass, eller jag fick reseptet från Linn Ahlborgs blogg som jag ÄLSKAAAAR!!!
Fast jag hade yourgurt istället för saft eller vatten men blev super ändå!
 
Jätte god verkligen, det ända som man begöver är den/dom frukterna man vill ha i och yourgurt! Själv valde jag kiwi och jordgubbar! Pröva gärna hemma;) 
 
I morse gjorde min storasyster nyttiga pankakor och till de fick  jag frön, kiwi ocjh jordgubbar:P
Proffsigt va?! Om ni vill ha resept på pankakorna så är det bara och kommentera:D
Världens goaste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men hadet gött!!!!!!!!!!
Kram♥

Kommentarer
Hannah säger:

jag vill ha recept (kommenterar på min egen blogg ahhahahahahhahahah) xD <33 :*

Svar: Haha! Ska fixa;) xD
Hannah Bolmgren

2013-05-12 | 18:53:33
Bloggadress: http://hhannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback